Merhaba arkadaşlar, ürün tabiri caiz ise raf ürünüdür. İlk sahibiyiz ama pek beceremedim birde eski firmada çalışmaya başlayınca verdikleri canavar gibi başka laptopta vardı o yüzden kullanmadan kenarda atıl duruyordu. Şimdi iş değiştirip laptop gidince kullanmaya başladım. Yeni işyeri şahsi kullanıma izin vermiyor laptopları, güvenlik açısından. Bataryası bitik durumda onun dışında neredeyse hiç kullanılmamış evde rafta duran tertemiz cihazdır. Bir haftadır kullanmaya başladım, güncellemeleri yükledim. En son high sierra güncellemesi kabul ediyor (sierraya kadar güncelledim henüz). Ya kullanacağım yada satıp laptop bakacağım. Sizce ne kadar eder satsam. Şarj aleti orijinal, deri çantası bile sıfır ayarında.