E Ticarete Başlamayı düşünüyoruz - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
E Ticarete Başlamayı düşünüyoruz
24
●
400
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
E Ticarete Başlamayı düşünüyoruz
1
2
3
14-10-2021, 11:02:59
#19
Mpls
cagdasronay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Fotoğraflar tamamen özgün kendi çekimimiz olacak hocam, bunun için Canon fotoğraf makinesi aldık model bulup özgün fotoğraflar çekmeyi düşünüyoruz
Aynı şeyleri bende yaşadım model bulma konusunda Allah kolaylık versin
14-10-2021, 11:27:34
#20
Misafir
Kendi siteniz üzerinden mi yapacaksınız pazaryerlerinde mağaza açarak mı ?
iadenin en çok olduğu iki sektör giyim ve ayakkabı.
14-10-2021, 11:43:20
#21
cagdasronay
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kendi siteniz üzerinden mi yapacaksınız pazaryerlerinde mağaza açarak mı ?
iadenin en çok olduğu iki sektör giyim ve ayakkabı.
Sosyal medya ve kendi sitemiz üzerinden olacak
14-10-2021, 12:18:31
#22
Misafir
cagdasronay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sosyal medya ve kendi sitemiz üzerinden olacak
yeni doğan ve çocuk giyimi konusunda benim gördüğüm kadarıyla pazarda boşluk var. bir düşünün isterseniz. kolay gelsin hayırlı olsun simdiden.
14-10-2021, 12:20:14
#23
weo
Kurumsal Üye
kadın giyimde toptan ürün verebilirim ilgilenirseniz iletişime geçebilirsiniz
14-10-2021, 13:21:13
#24
Caprivan
Merhaba,
E-Ticaret için ürün arıyorsanız ve diğer konularda da ücretsiz destekten yararlanmak isterseniz imzamdaki konuyu inceleyebilirsiniz.
14-10-2021, 14:17:57
#25
Companiee
sıfırdan başlamayın diyorsunuz garip bir şekilde hiç anlamadım.
ne yapsın adam holding mi kursun tabi ki 0dan başlayacak
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler