Kombi de memnun kaldığınız marka - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kombi de memnun kaldığınız marka
13
●
104
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Kombi de memnun kaldığınız marka
1
2
10-10-2021, 17:51:41
#1
Deepspace
Merhaba arkadaşlar kombi alacağım hangi markayı önerirsiniz.. rizede yaşıyorum ebim eski ev dış cephe izalasyon yapılmamış çatı katındayım. Evim orta katta camlar çift cam hangi markayı önerirsiniz bederus iyi diyorlar arkadaşlar
10-10-2021, 17:53:30
#2
Kamaraa
demirdöküm kullanıyoruz biz memnunuz servisi diğerlerinden daha hızlı ve parçaları daha ucuzmuş o yüzden almıştık
10-10-2021, 17:54:20
#3
Temajet
Daikin kullanıyoruz.Memnunuz.
10-10-2021, 17:54:49
#4
serkancelik1994
DemirDöküm ve Daikin iyidir.
10-10-2021, 17:55:05
#5
gakaguka
airfel digifel premix
10-10-2021, 17:56:06
#6
onlinecihan
Demirdöküm yoğuşmalı.
10-10-2021, 18:03:18
#7
Mert29
Eskiden viessman markanın kaliteli oldugunu biliyorum fakat şuan nasıldırlar bilgim yok
10-10-2021, 18:05:58
#8
Deepspace
Mert29 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eskiden viessman markanın kaliteli oldugunu biliyorum fakat şuan nasıldırlar bilgim yok
Hocam omuda çok iyi diyorlar
10-10-2021, 18:07:39
#9
Felix
Ana sağlayıcı Vaillant'tır.
Demirdöküm dahil Vaillant'ın elamanıdır. O yüzden Vaillant dışında marka önermem.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler