• 10-10-2021, 17:51:41
    #1
    Merhaba arkadaşlar kombi alacağım hangi markayı önerirsiniz.. rizede yaşıyorum ebim eski ev dış cephe izalasyon yapılmamış çatı katındayım. Evim orta katta camlar çift cam hangi markayı önerirsiniz bederus iyi diyorlar arkadaşlar
  • 10-10-2021, 17:53:30
    #2
    demirdöküm kullanıyoruz biz memnunuz servisi diğerlerinden daha hızlı ve parçaları daha ucuzmuş o yüzden almıştık
  • 10-10-2021, 17:54:20
    #3
    Daikin kullanıyoruz.Memnunuz.
  • 10-10-2021, 17:54:49
    #4
    DemirDöküm ve Daikin iyidir.
  • 10-10-2021, 17:55:05
    #5
    airfel digifel premix
  • 10-10-2021, 17:56:06
    #6
    Demirdöküm yoğuşmalı.
  • 10-10-2021, 18:03:18
    #7
    Eskiden viessman markanın kaliteli oldugunu biliyorum fakat şuan nasıldırlar bilgim yok
  • 10-10-2021, 18:05:58
    #8
    Mert29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden viessman markanın kaliteli oldugunu biliyorum fakat şuan nasıldırlar bilgim yok
    Hocam omuda çok iyi diyorlar
  • 10-10-2021, 18:07:39
    #9
    Ana sağlayıcı Vaillant'tır.

    Demirdöküm dahil Vaillant'ın elamanıdır. O yüzden Vaillant dışında marka önermem.