Freenom'da bir garip sıkıntı fark ettim, domaini kayıt ettiğinizde problem yok, lakin kullanmayınca ve aradan 1-2 gün geçince dns'ler düşüyor iptal oluyor... Aynısı başına gelen oldu mu?

EK Olarak; Belkide sunucuya bağlamadım diyedir.