• 04-10-2021, 22:14:52
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar konuya başlamadan önce @Dunyaliderimiz; ve @kozanfirmam; ' a yardımları için teşekkür ediyorum.
    Merhabalar,

    Blog websitem nasıl olmuş? Bu konuyu makaleler ve sayfalar bittikten sonra paylaşmak istedim ve bitti Bence şuanlık yeteri makale var hergün 1 - 2 içerik girip 1 - 2 hafta sonra adsenseye başvurmayı düşünüyorum

    Site adresi: https://oyuncublogu.net
  • 04-10-2021, 22:16:57
    #2
    genel olarak güzel fakat anasayfadaki o üst büyük haberleri hoşuma gitmedi kaba duruyor sanki elinize sağlık.
  • 04-10-2021, 22:21:51
    #3
    Üyeliği durduruldu
    egrafikdeposu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    genel olarak güzel fakat anasayfadaki o üst büyük haberleri hoşuma gitmedi kaba duruyor sanki elinize sağlık.
    üst büyük dediğiniz hangisi?
  • 04-10-2021, 22:24:02
    #4
    Geçen hile, bot gibi içerikler paylaşmaya çalışıyordunuz diye hatırlıyorum. Bu tarz içerikler var mı bakmadım ama eğer varsa adsense alamayabilirsiniz. Ona dikkat etmenizi öneririm, başarılar dilerim.
  • 04-10-2021, 22:38:23
    #5
    Yazılar demo yazılar mı?
  • 04-10-2021, 23:02:59
    #6
    ingilizce domaini bende gamerblogu.com
  • 04-10-2021, 23:09:31
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Asmus1990 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ingilizce domaini bende gamerblogu.com
    ingiliz olmadığımız için sıkıntı yok
  • 04-10-2021, 23:18:08
    #8
    Üyeliği durduruldu
    depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılar demo yazılar mı?
    hayır
    Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen hile, bot gibi içerikler paylaşmaya çalışıyordunuz diye hatırlıyorum. Bu tarz içerikler var mı bakmadım ama eğer varsa adsense alamayabilirsiniz. Ona dikkat etmenizi öneririm, başarılar dilerim.
    hile bot derken? hile ve bot ile alakalı hiçbir paylaşımım yoktu. yanlış hatırlıyorsunuz.
  • 04-10-2021, 23:42:56
    #9
    SEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır

    hile bot derken? hile ve bot ile alakalı hiçbir paylaşımım yoktu. yanlış hatırlıyorsunuz.
    https://www.r10.net/1081088266-post4.html

    Burası için demiştim.