• 02-10-2021, 20:23:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar selam internet kafede valorantta hile açtım ip den ban yedi ama sanırım riotla konuşup ip banı kaldırmışlar ve heryerde beni arıyolarmış dava vs. Açıcakları söyleniyor sizce dava açılır mı? Ve nasıl bir savunma yapabilirim (sadece 2 pc de ban yedi)
  • 02-10-2021, 20:24:16
    #2
    ilginç, konuyu takipteyim
  • 02-10-2021, 20:24:47
    #3
    Bir şey olmaz. takma kafana, internet cafeden seni bulamazlar. Ha oyunun içinde kişisel bilgilerin var mı. Türk oyunu mu bu arada
    • Enes65532
    Enes65532 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 02-10-2021, 20:24:55
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bir cacik olmaz .d
  • 02-10-2021, 20:25:06
    #5
    heryerde seni arıyolarmış nasıl yani hocam
  • 02-10-2021, 20:25:13
    #6
    dava açacak kişi int cafe sahibimi yoksa riot mu ?
  • 02-10-2021, 20:25:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir şey olmaz. takma kafana, internet cafeden seni bulamazlar. Ha oyunun içinde kişisel bilgilerin var mı. Türk oyunu mu bu arada
    İnternet kafe sahibi dava açıcakmış tüm int kafelere resmimi yollamışlar
  • 02-10-2021, 20:26:36
    #9
    6aydan başlıyor hocam geçmiş olsun.
    • Naber
    Naber bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.