• 29-09-2021, 23:03:43
    #1
    Dolar 9 oldu olacak.
    Böyle giderse baya baya kötü olacak gibi ne düşünüyorsunuz ?
  • 29-09-2021, 23:04:20
    #2
    Kazık bir kere girdi ha köküne kadar ha ucuna kadar..
  • 29-09-2021, 23:04:53
    #3
    10 olunca 1 sıfır atalım 1 dolar = 1 TL olsun.
  • 29-09-2021, 23:04:58
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Şaka zannetmiştim , gerçekten olmus.. 10 Olmasına hazır olalım yavas yavas.. Hayat pahalılıgı , ülke ekonomisi... her kış olduğu gibi bu kışa da zamlı bi şekilde giricez. bu işin esprisi gerçekten olmaz. alım gücü gerçekten ciddi azaldı. insanların cebine bu kadar vurduğu bir dönem olmamıştı kesinlikle. her şey inanılmaz abartı oldu.
  • 29-09-2021, 23:05:15
    #5
    Olacak mı? Belamız sevildi! Daha ne olacak? 9 olsa ne olur biz 6 olduğunda bir çok şeyi yemiştik zaten! Bu saatten sonra sadece zevk almaya bakıyoruz.
  • 29-09-2021, 23:05:25
    #6
    Üyeliği durduruldu
    şemsiye gittikçe açılıyor
  • 29-09-2021, 23:05:24
    #7
    Yıl sonu 10.50 TL göreceğini düşünüyorum.
    • tatil90
    • Lifemedya
    tatil90 ve Lifemedya bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 29-09-2021, 23:05:54
    #8
    Dolar herşeyi ezdi geçti altın gümüş yerlerde.
  • 29-09-2021, 23:06:46
    #9
    Uzmanlara göre yıl sonuna kadar max 9.15 olur diyorlar ya hayırlısı