Dolar 9 oldu olacak.
Böyle giderse baya baya kötü olacak gibi ne düşünüyorsunuz ?
Dolar 9 oldu olacak. Ne yapacağız?
41
●1.642
- 29-09-2021, 23:04:58Üyeliği durdurulduŞaka zannetmiştim , gerçekten olmus.. 10 Olmasına hazır olalım yavas yavas.. Hayat pahalılıgı , ülke ekonomisi... her kış olduğu gibi bu kışa da zamlı bi şekilde giricez. bu işin esprisi gerçekten olmaz. alım gücü gerçekten ciddi azaldı. insanların cebine bu kadar vurduğu bir dönem olmamıştı kesinlikle. her şey inanılmaz abartı oldu.
- 29-09-2021, 23:05:15Olacak mı? Belamız sevildi! Daha ne olacak? 9 olsa ne olur biz 6 olduğunda bir çok şeyi yemiştik zaten! Bu saatten sonra sadece zevk almaya bakıyoruz.