Aşısız pcrsız biri otobüse binemez mi?
16
●226
- 29-09-2021, 22:03:13Terminalden bazı firmalar bilet verirken test veya aşı sormuyormuş diyorlar.
- 29-09-2021, 22:37:02Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Aşısız veya hastalığı geçirmemiş kişilerin özel araç hariç uçak, otobüs, tren veya diğer toplu ulaşım araçlarıyla gerçekleştirecekleri şehirlerarası seyahatler için de negatif sonuçlu PCR testi bulunacak. Bu çerçevede 6 Eylül 2021 Pazartesi gününden itibaren seyahat firmalarınca araca kabul aşamasında HES kodu üzerinden kişilerin aşılı/geçirilmiş hastalık (Covid-19 hastalığı sonrası bilimsel olarak bağışık kabul edilen süreye göre) veya azami 48 saat önce yapılmış negatif PCR testi sorgulaması yapılacak. Kişi hastalığı geçirmemiş veya aşılı değil veya negatif PCR testi yok ise bu kişilerin seyahatine müsaade edilmeyecek.
https://www.icisleri.gov.tr/bazi-faa...esi-gonderildi - 29-09-2021, 22:45:29Yani hocam ben hastalığı geçirdim bildiğim kadarıyla antikor ürettiği için vücut 6 ay aşı olamıyorum yine de PCR testi vermek zorundayiz sanırım değil mi? Yarın arayacagim otobüs firmasiniosmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-09-2021, 22:48:13Hastalığınız sistemde kayıtlı mı? Genelge de yazana göre siz hastalığı geçirmiş olduğunuz için siz de aşı olanlarla aynı muameleyi görürsünüz.Uretopia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama işleyiş nasıl onu bilmiyorum.,,
Burada daha detaylı bir anlatım var. Hayat Eve Sığar uygulamasında HES Kodunuzu HES Kodunu Sorgula menüsünde sorguladığınızda Toplu etkinliklere katılabilir ve şehirlerarası ulaşım araçlarında seyahat edebilir yanıtı çıkıyorsa PCR testi yaptırmaya gerek olmayıp toplu ulaşım araçlarında şehirlerarası seyahat edebilirsiniz.
https://www.ido.com.tr/ido-seferleri...testi-kontrolu - 29-09-2021, 22:56:26bı bakiyim ido ya ek kesin cevap bulursam editlerim konuyu bu arada ilginizden ötürü çok sağolunosmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle