Arabam marş basıyor fakat bir türlü çalışmıyor aküsünde sorun yok marş basmakta usta yarın gelecek kontrole pahalıya patlarmı, Ne kadar tutar?
Sorunu nedir? anlayanlar yardım ederse sevinirim.
Hayırlı akşamlar
Arabam marş basıyor fakat bir türlü çalışmıyor aküsünde sorun yok marş basmakta usta yarın gelecek kontrole pahalıya patlarmı, Ne kadar tutar?
Sorunu nedir? anlayanlar yardım ederse sevinirim.
Hayırlı akşamlar
hocam aracınız Tofaş Veya eski tip araçlar ise DİSPİRATÖR'DEN YAPAR GENELDE İÇİNDEKİ PARÇA KIRILMIS OLABİLİR VEYA DİSPİRATOR BOZULMUS OLABİLİR. BOBİN OLABİLİR BUJİ OLABİLİR
hocam aracınız Tofaş Veya eski tip araçlar ise DİSPİRATÖR'DEN YAPAR GENELDE İÇİNDEKİ PARÇA KIRILMIS OLABİLİR VEYA DİSPİRATOR BOZULMUS OLABİLİR. BOBİN OLABİLİR BUJİ OLABİLİR
Aracım LPG li LPG Işığı yanmıyor ama eski tip dediklerinizden olabilir bakalım artık ustayı bekliyecez