ademakcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Agaları etiketleyelim 
@yalinyalniz;
@GuarDofErun;
@HalilBatuhan;
@onlinecihan;
@ELCHAVO;
@hyperzone; kral
@tasarimgerek;
@SerhatUner;
@BALTACI;
@mustafabilisim;
@serloading;
@AcilCreative; yaptığı kıyakları boş geçmemek lazım gerek yardımı gerek kişiliği ile kendini sevdiriyor.
@felixnovajr; yıllar süren dostluğumuz.
@Honomy; dişçim
@TurtleDesing; anlatılmaz yaşanır
@Umo; ; ve @Yumak; ; agalarım benim
ve @Glycon; & @Mücahit;
Etiketlemediklerim,unuttuklarım illaki vardır. Forumun yarısıyla zaten samimiyiz

@yalinyalniz;
@GuarDofErun;
@HalilBatuhan;
@onlinecihan;
@ELCHAVO;
@hyperzone; kral
@tasarimgerek;
@SerhatUner;
@BALTACI;
@mustafabilisim;
@serloading;

@AcilCreative; yaptığı kıyakları boş geçmemek lazım gerek yardımı gerek kişiliği ile kendini sevdiriyor.

@felixnovajr; yıllar süren dostluğumuz.
@Honomy; dişçim
@TurtleDesing; anlatılmaz yaşanır
@Umo; ; ve @Yumak; ; agalarım benim
ve @Glycon; & @Mücahit;
Etiketlemediklerim,unuttuklarım illaki vardır. Forumun yarısıyla zaten samimiyiz
Teksen_06 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Her ne kadar taraftar olaylarından dolayı engellenmiş olsam da faydalı bir çok konuya imza attığı için ve taraflı tarafsız bir çok arkadaşa yardımcı olduğu için @CGLR;
Her ne kadar tanışma fırsatımız olmasa da aklımın bir köşesinde bulunan ve bir çok kişiye yardımı dokunan @yalinyalniz;
Faydalı yazıları, engin tecrübesi ve bilgisiyle bir büyüğüm olarak gördüğüm @digiklan;
Her daim herkesin pozitif yönü ve R10'un yargıcı Cem abi @Yeniceri;
Bilgisine güvendiğim ve bazı konulara nokta atışı cevaplar verdiği için @beachturk;
Konularını dikkatle takip ettiğim ve her daim takdir ettiğim @erekaone;
Daha bir çok arkadaş var not aldığım ve o bölümde ticaret yapacağım zaman ilk ona danışacağım fakat ilk aklıma gelenleri yazdım
Her ne kadar tanışma fırsatımız olmasa da aklımın bir köşesinde bulunan ve bir çok kişiye yardımı dokunan @yalinyalniz;
Faydalı yazıları, engin tecrübesi ve bilgisiyle bir büyüğüm olarak gördüğüm @digiklan;
Her daim herkesin pozitif yönü ve R10'un yargıcı Cem abi @Yeniceri;
Bilgisine güvendiğim ve bazı konulara nokta atışı cevaplar verdiği için @beachturk;
Konularını dikkatle takip ettiğim ve her daim takdir ettiğim @erekaone;
Daha bir çok arkadaş var not aldığım ve o bölümde ticaret yapacağım zaman ilk ona danışacağım fakat ilk aklıma gelenleri yazdım
Teşekkürler.
