• 28-09-2021, 14:05:26
    #37
    Pek kimse ile ilişkim yok, r10'da asosyalim Ama @Bip; iyidir
  • 28-09-2021, 14:19:45
    #38
    @RocKets; @Tevfik; kardeşlerim
  • 28-09-2021, 16:42:00
    #39
    Etiketlemeyi unuttuğum ve bilerek etiketlemediklerim var, onlar kendilerini biliyorlar : )

    @deepman;'ı başa alalım.
    @TahsinCetinkaya; adamın dibidir.
    @beachturk; sevdiğim dostum.
    @ilyasutkum; canım Fenerli kardeşim : )
    @ByHicKimse; Adsense konusunda işim düşebilir, etiketleyim : )
    @chnyrdkl; her zaman geri planda, her zaman mütevazi ama bir o kadar da bilgili.
    @vivalaserdar; bir kez yüz yüze görüştük ama nedense kanım çok ısındı : )
    @BigSEO; müdür hani link çalışması için 25 Eylül'de bana hatırlatma geçecektin : )
    @xxxAliCetinxxx; kullanıcı adı farklı şeyleri çağrıştırsa da kendisi çok renkli, hoş muhabbet bir arkadaş : )
    @miyna; tek bir rica ile karşılık beklemeden imdadınıza koşabilecek kadar iyi yürekli.
    @Ozsoy05; leblebi ile alakası yoktur, W deyince Wordpress der : ) Her konuda imdadıma yetişir.
    @BilalBayar; 7/24 pozitif bir insan, kişilik olarak çok beğeniyorum.

    Bu liste böyle uzar gider ama suyunu çıkarmayalım.
  • 28-09-2021, 16:54:12
    #40
    @EnesYUKA; hem abi hem öğretmen kendisine çok şey borçluyum. Cansın abi
  • 28-09-2021, 17:07:06
    #41
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    @TOLQA; adamdır.
    @Ody; adamdır.
    @SrkN; adamdır.
    @Burti; adamdır.
  • 28-09-2021, 17:08:45
    #42
    1₺ ye isim etiketlemesi yapılır.
  • 28-09-2021, 17:17:40
    #43
    @elchavo;
  • 28-09-2021, 17:17:48
    #44
    MrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1₺ ye isim etiketlemesi yapılır.
    Satın alabilir miyim? IBAN no ile birlikte pm lütfen
  • 28-09-2021, 17:18:56
    #45
    15 senenin hatrı var @Tevfik;