• 22-09-2021, 22:42:12
    #1
    10₺'ye satılan windows key aldım ve kullandım. Windows etkinleştirildi ama keyi googleda aratınca vk sitesinde çıkıyor. Herhangibir sorun olur mu? Windows orijinal mi şuan?
  • 22-09-2021, 22:42:42
    #2
    onlar imza olarak gecıyor dıye biliyorum
  • 22-09-2021, 22:43:20
    #3
    10 liralık key mi olur
  • 22-09-2021, 22:43:40
    #4
    alicskn147 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onlar imza olarak gecıyor dıye biliyorum
    O ne oluyor hocam?
  • 22-09-2021, 22:44:15
    #5
    eQL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 liralık key mi olur
    Bu forumda 15-20₺ satıyolardı başka yerde 10₺'ye buldum 😁
  • 22-09-2021, 22:46:00
    #6
    Bizde satıyoruz ama 460 tl adınıza faturalı kapalu kutu cd key

    Plati ru gibi yerlerden alıyorlar bu tarz keyleri. Çoklu satış varez paylaşım vs. ne ararsan var...
  • 22-09-2021, 22:48:16
    #7
    sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde satıyoruz ama 460 tl adınıza faturalı kapalu kutu cd key

    Plati ru gibi yerlerden alıyorlar bu tarz keyleri. Çoklu satış varez paylaşım vs. ne ararsan var...
    Windows'un bu kopyasını etkinleştirdik. yazdı ekranda acaba sorun olur mu diye merak ediyorum
  • 22-09-2021, 22:48:56
    #8
    Bende ucuza almıştım hocam arattığımda da bulmuştum uzun süredir sorunsuz kullanıyorum.
  • 22-09-2021, 22:49:55
    #9
    Tuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende ucuza almıştım hocam arattığımda da bulmuştum uzun süredir sorunsuz kullanıyorum.
    Sağolun değerli yorumunuz için