• 16-09-2021, 11:23:09
    #1
    arkadaşlar merhaba

    bugün getir açıp 35/30 kullandım sonra baktım kampanyalar da yine 35/30 gözüküyordu allah allah dedim sipariş mi iptal edilmiş, baktım sipariş yolda gözüküyor hatta geldi teslim aldım.

    tekrar 35/30 kullandım fırsat bu fırsat diye sonra tekrar geldi tekrar derken 4 kez üst üste 35/30 kullandım şöyle bir şey var hala geliyor? acaba bende mi sıkıntı var yoksa bugüne özel bi sürpriz mi var

  • 16-09-2021, 11:23:58
    #2
    5 defa geliyor her hesaba
  • 16-09-2021, 11:23:59
    #3
    Geri Getir'mesinler.
  • 16-09-2021, 11:29:38
    #4
    eQL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geri Getir'mesinler.
    .DSASADSA yok yok

    ahmettalha61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 defa geliyor her hesaba
    daha önceden de olmuştu ama uzun zaman olmuştu bu sorun ve ben bunu mail atip bildirmiştim ama tekrar görünce şaşırdım
    • eQL
    eQL bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-09-2021, 11:31:36
    #5
    bana hiç denk gelmedi
  • 16-09-2021, 11:32:21
    #6
    Üzümünü yiyin hocam Afiyet olsun
  • 16-09-2021, 11:33:53
    #7
    sitelerini açmışlar yeni gördüm.
  • 16-09-2021, 11:47:18
    #8
    Sod
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bana da gelmedi hiç
  • 16-09-2021, 17:13:14
    #9
    Nasıl alabilirim ben 35/30 u lütfen söyleyebilirmisiniz?