bugün getir açıp 35/30 kullandım sonra baktım kampanyalar da yine 35/30 gözüküyordu allah allah dedim sipariş mi iptal edilmiş, baktım sipariş yolda gözüküyor hatta geldi teslim aldım.
tekrar 35/30 kullandım fırsat bu fırsat diye sonra tekrar geldi tekrar derken 4 kez üst üste 35/30 kullandım şöyle bir şey var hala geliyor? acaba bende mi sıkıntı var yoksa bugüne özel bi sürpriz mi var
