Monster Laptop aldım
24
●432
- 09-09-2021, 01:23:43O kadar para verilen laptopun şarjı 1,5 saat mi gidiyormuş? Gözünü seveyim macbook
- 09-09-2021, 01:23:45O zaman kesin bir problem vardır.cncresul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-09-2021, 01:24:02Bence o zaman monster laptop değilde masaüstü diyelim o zaman hocam prizde kullanıcaksak amacını yitiriyorRaXeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-09-2021, 01:31:47Monsterin klasik problemi pil optimizasyonunu yapamıyorlar, hp laptop var şarjı 6-8 saat arası gidiyor (PS,VisualStudio,Chrome,Slack,Zoom sürekli açık)
- 09-09-2021, 01:35:22MSI notebook aldım ben de bundan önce bi aralar Asus k551 kullanmıştım bataryası 6 saat falan gidiyordu bu 2 saatte bitiyor standart kullanmada bana da çok az geldi ama araştırdım normalmiş. Sanırım yeni nesil notebooklar çok güç tüketiyorlar
Sureklı sarjla kullanıyorsun performans ıcın bı yerden sonra batarya da ölüyor 
o çok normal de monsterlar çok ısınıyordu tek sorunu o.