• 04-09-2021, 05:49:06
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar paparada sıkıntı mı var giriş yapılmıyor.
  • Kabul Edilen Cevap
    • Evet hocam geceden beri hem uygulamada hem web sitelerinde sorun var
  • 04-09-2021, 05:52:06
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    Evet hocam geceden beri hem uygulamada hem web sitelerinde sorun var
  • 04-09-2021, 05:53:05
    #3
    Çalışma yapıyorlar demek ki dedim acaba tek bende mi sorun var
  • 04-09-2021, 05:54:28
    #4
    Malesef giriş yapılmıyor yemek söyleyecektim kartı arıyorum yok, paparadan geçeyim gireyim dedim e onada girmiyor nakit desen kapıda ödesem onuda kullanmıyorum bulunmuyor yani yanımda sağolsun 40 dakika evde Kartı aradım bulamasam aç kalıcam ☺
  • 04-09-2021, 05:55:39
    #5
    ElinSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malesef giriş yapılmıyor yemek söyleyecektim kartı arıyorum yok, paparadan geçeyim gireyim dedim e onada girmiyor nakit desen kapıda ödesem onuda kullanmıyorum bulunmuyor yani yanımda sağolsun 40 dakika evde Kartı aradım bulamasam aç kalıcam ☺
    Afiyet olsun hocam 🤣
  • 04-09-2021, 06:05:20
    #6
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    Afiyet olsun
  • 04-09-2021, 06:07:38
    #7
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    Alicamci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Afiyet olsun
    Ucdunyasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışma yapıyorlar demek ki dedim acaba tek bende mi sorun var

    Bakım yapiyolar galiba
  • 04-09-2021, 06:35:33
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Vurup kaçmasalar bari
  • 04-09-2021, 08:06:44
    #9
    Düzeldi hocam sanırım