• 14-08-2021, 21:30:11
    #1
    Merhaba, Twitter üzerinden Ekrem İmamoğlu'nun paylaşımı üzerine 2017 yılından beri yürüttüğüm projem ile https://butcesenin.istanbul/ adresinden başvuru gerçekleştirdim. Gönderdikten sonra sözleşmeyi okurken aşağıdaki ibareyle karşılaştım:
    Alıntı
    "4.1. Proje Sahibi, FSEK’in ilgili hükümleri uyarınca, proje kapsamında sunulan tasarım, eser, logo, işaret, bilgi, dosya, resim, müzik, reklam alan adı vb. görsel, yazınsal ve işitsel imgeler üzerinde eser ve/veya hak sahibi sıfatıyla sahip olduğu hakların tamamını İBB’ye devretmeye ehil olduğu ve devrettiği haklar karşılığında her ad ve nam altında olursa olsun hiçbir hak, alacak, ücret ve sair talepte bulunmayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.


    Projelerim sayfasında proje silmeye dair hiçbir şey yok, iletişim sayfasında da sadece 153 numarası var. Muhtemelen mesai saati dışı olduğu için açan yok. Bir şekilde silmem lazım, ayın 15'inde son başvuru yazıyor. Yasal olarak silmem mümkün mü sizce ne yapmalıyım?
  • 14-08-2021, 21:33:10
    #2
    https://data.ibb.gov.tr/contact

    berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, Twitter üzerinden Ekrem İmamoğlu'nun paylaşımı üzerine 2017 yılından beri yürüttüğüm projem ile https://butcesenin.istanbul/ adresinden başvuru gerçekleştirdim. Gönderdikten sonra sözleşmeyi okurken aşağıdaki ibareyle karşılaştım:


    Projelerim sayfasında proje silmeye dair hiçbir şey yok, iletişim sayfasında da sadece 153 numarası var. Muhtemelen mesai saati dışı olduğu için açan yok. Bir şekilde silmem lazım, ayın 15'inde son başvuru yazıyor. Yasal olarak silmem mümkün mü sizce ne yapmalıyım?
  • 14-08-2021, 21:35:01
    #3
    Herşey Çok Güzel Olacak.
  • 14-08-2021, 21:35:23
    #4
    bu durumun lanse edilme sisteminde bir sorun var o zaman. Kim bilir kaç kişi bunu bilmeden buraya başvuru yaptı. Beğeni almak için saçma saçma cevaplar yazmayı bırakın.
    Sarikaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk defa böyle bir vakayla karşılaşıyorum
  • 14-08-2021, 21:36:19
    #5
    o nasıl bir sözleşme? ilk defa görüyorum böyle bir şey.
  • 14-08-2021, 21:36:32
    #6
    footer’daki yazıdan yola çıkarak bu adresi buldum ben de, en azından 15’inden önce yazılı bir talebim olsun diye formu göndereceğim teşekkürler.
    mrkarasabit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
  • 14-08-2021, 21:37:40
    #7
    web sitesinin herhangi bir yerinde yok, proje gönder sayfasında butonun üzerine onaylanması için konulup popup ile sözleşmeyi koymuşlar. Şok oldum görünce.
    OKKODE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o nasıl bir sözleşme? ilk defa görüyorum böyle bir şey.
  • 14-08-2021, 21:40:25
    #8
    berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    web sitesinin herhangi bir yerinde yok, proje gönder sayfasında butonun üzerine onaylanması için konulup popup ile sözleşmeyi koymuşlar. Şok oldum görünce.

    fsek tüm hakları (fikir sanat eserlerinin) korunması demek ama sizin onayladığınız şekliyle ibb nin insiyatifinde artık

    ilgili siteyi incelediğimde gördüğüm kadarıyla buraya eklediğiniz şeyler sizden çıkmış oluyor (fon yatırım vs gibi değil yani)
  • 14-08-2021, 21:45:41
    #9
    Herhangi bir ıslak, mobil ya da eimza attınız mı?