Arkadaşlar dün gece düşünürken aklıma geldi. Soru şu;
Ben neyim/kimim?
Şimdi kol değilim yani benim kolum diyoruz. Ama kol değilim, keza aynı şekilde bacak da değilim. Benim kolum bacağım sonuçta ama temel olarak ben neyim? Beyin miyim. Ama benim beynim sonuçta, yani beyin de değilim. Ruh muyum peki? Ama benim ruhum yani ruh da değilim belli ki. Yani sonuç olarak ben neyim? Biz neyiz?
Ben neyim? Yada sen?
21
●317
- 24-07-2021, 23:51:25
- Kabul Edilen Cevap
- 1 BeÄŸeni
-
- 25-07-2021, 00:03:52halbuki içine terimizi de koymuyoruz o zaman niye terlik diyoruz mesela küllük diyoruz içine kül koyuyoruz ama terlik dediğimiz zaman işin rengi değişiyorCtrL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle