Merhaba,
Macbook kullanıcısıyım ve EC2 kullanacağım. Macbook üzerinden kullanımını tarif edebilecek var mı ? Teşekkürler.
AWS EC2'yi macOS üzerinden kullanma
12
●130
- 23-07-2021, 17:37:12Üyeliği durduruldu
- 23-07-2021, 17:45:14Üyeliği durdurulduLightsail'i ücretsiz kullanamıyoruz diye biliyorum.epikxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-07-2021, 17:45:38Üyeliği durdurulduFTP üzerinden bağlantı yapamıyorum ne yazık ki.TagOnset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-07-2021, 17:46:40Üyeliği durdurulduEğer sunucunuzda bir Plesk ve ya cPanel türevi kontrol paneli yoksa, SSH istemcisi üzerinfen SFTP olarak bağlanmanız gerekecek. Yalın bir sunucu ise, FTP konfigurasyonu yapmak gerekebilir.SAEED adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-07-2021, 18:12:131-2 Müşterime Amazon AWS Hesabı Sağlamıştım.
Ubuntu Kurup Connect / EC2 Instance Connect Bölümünden Tarayıcı Üzerinden Servera Bağlanıp Şifreyi Sıfırlayabilirsiniz
Ardından Putty İle SSH İle Bağlanabilirsiniz
Ubuntu Vs. Kullanmıyorum Genelde Ama Biz O Şekilde Yapıyorduk - 23-07-2021, 23:29:26Üyeliği durdurulduFTP üzerinden hata alıyorum ve. bu yüzden ilerleme yapamıyorum. 4 saattir bunu çözmek istiyorum.TagOnset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-07-2021, 23:31:38Üyeliği durdurulduMac üzerinden Putty kullanamıyorum sanırım. Filezilla üzerinden erişim yapabilir miyiz? Benim amacım bir sunucu firmasında olan dosyalarımı, AWS'ye taşımak. Database tamam ama dosyaları atamadım.Tinkerbel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle