• 17-07-2021, 01:02:17
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba dostlarim Hayirli geceleriniz olsun hepimizin bildigi gibi piyasa pert
    ve bende malum arada kaldim çoğu çöp araba para etmeye basladi ama parasini sonunan kadar hakkettigi bir araba oldugu kani sina vardim ancak bunun masrafi vs ne olur adam gibi yağını suyunu eksilmeden düzgün kullanirsam uzermi daha önce kullanmis olup tavsiye vericek olan var ise yorum atarsa sevinirim teşekkürler 🙂 🖐️
  • Kabul Edilen Cevap
  • 17-07-2021, 01:05:41
    #2
    Parçası pahalı her an her şey geliyor başına o araçların.

    Al bi Ford Taunus 2.0 parçası ucuz derdi az.
  • 17-07-2021, 01:33:12
    #3
    Arkadaşım kullanıyor şuan fakat arabamı onu taşıyor, omu arabayı taşıyor belli değil Sürekli polis çevirmeleri olsun, sürekli bir masraf çıkartması ve temizinin pek kalmaması gibi durumlar mevcut. Temizine de dünya para istiyorlar. Benim kendi fikrim bu tür araçlara alıp masraf yapacağınıza eli ayağı düzgün daha iyi bir araç bakılması olacaktır.
  • 17-07-2021, 01:48:15
    #4
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    alınmaz 2 kez denendi test edildi )