Merhaba dostlarim Hayirli geceleriniz olsun hepimizin bildigi gibi piyasa pert
ve bende malum arada kaldim çoğu çöp araba para etmeye basladi ama parasini sonunan kadar hakkettigi bir araba oldugu kani sina vardim ancak bunun masrafi vs ne olur adam gibi yağını suyunu eksilmeden düzgün kullanirsam uzermi daha önce kullanmis olup tavsiye vericek olan var ise yorum atarsa sevinirim teşekkürler 🙂 🖐️