• 14-07-2021, 11:55:33
    #1
    ABD'de birisine bir mektup yollamak istiyorum. Ona ulaşması ne kadar sürer ve fiyat olarak tahmini ne kadar tutar sizce?
    1 tane A4 kağıdı bir kaç tane de ufak a4 kağıdının 4/1'i resim olabilir.
  • 14-07-2021, 12:03:33
    #2
    1 ay içerisinde gider diye tahmin ediyorum.
    Fakat siz "kişi" olarak göndereceksiniz belki de hiç gitmez
  • 14-07-2021, 12:04:54
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ay içerisinde gider diye tahmin ediyorum.
    Fakat siz "kişi" olarak göndereceksiniz belki de hiç gitmez
    Hiç gitmez derken bu mümkün mü PTT'ye vereceğim.
  • 14-07-2021, 12:05:09
    #4
    mektup günümüzde yollamak çok sıkıntı hocam sağlam çıkıp çıkmayacağı belli olmuyor
  • 14-07-2021, 12:06:26
    #5
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mektup günümüzde yollamak çok sıkıntı hocam sağlam çıkıp çıkmayacağı belli olmuyor
    Başka alternatifim yok maalesef.
  • 14-07-2021, 12:06:49
    #6
    UPS ile kısa zamanda gider ama yinede 1 ay kadar sürer diye düşünüyorum.
  • 14-07-2021, 12:10:12
    #7
    Mektubunuz UPS ile max 1 ay içerisinde sorunsuz ulaşır.
  • 14-07-2021, 12:11:30
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mektubunuz UPS ile max 1 ay içerisinde sorunsuz ulaşır.
    Yakınımda UPS yok mecbur PTT'ye vereceğim.
  • 14-07-2021, 12:12:36
    #9
    engincolak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakınımda UPS yok mecbur PTT'ye vereceğim.
    PTT'de ulaştırır ama UPS ile garanti edersiniz.