• 03-07-2021, 15:05:23
    #1
    Arkadaşlar r10 logosunun altında neden "We Google" yazıyor? Acaba seo'ya etkisi var mı? Yoksa bizim bilmediğimiz kişisel bir şey mi? Aşırı merak ettiğim bir konu.
  • Kabul Edilen Cevap
    • R10 kurulduğu zaman 2005-2006 yıllarında ilk logolarımız arasında google örümceklerinin görseli vardı o zamanlardan hatıra olarak kaldı belki ileride kaldırabiliriz.
  • 03-07-2021, 15:06:20
    #2
    Seo'ya etkisinde koptum

    Anlık google çalışanları
  • 03-07-2021, 15:06:29
    #3
    İşin seo kısmına tabi ki faydası yok Sadece sembolik.
  • 03-07-2021, 15:07:03
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben de logoma we love google yazsam sıralamam değişir mi
  • 03-07-2021, 15:07:24
    #5
    en az +10 DA
  • 03-07-2021, 15:07:39
    #6
    Aktimur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seo'ya etkisinde koptum
    paranovastudio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin seo kısmına tabi ki faydası yok Sadece sembolik.
    Ya varsa
  • 03-07-2021, 15:07:44
    #7
    Merhaba,

    Google yalakalığı kabul etmiyor hocam.
  • 03-07-2021, 15:07:49
    #8
    reklam anlaşması google yıllık 1m para ödüyor
  • 03-07-2021, 15:09:51
    #9
    Kurumsal PLUS
    Sebebini net bilmemekle beraber yorumda bulunabilirim yılını yanlış hatırlamıyorsam 2009-2008(daha eski olabilir) yılları civarında SEO yarışmaları yapılırdı ciddi anlamda ödülleri sponsorları olan o zamanlarda SEO, Linkler ve Google işlerinin forumdaki ağırlığı da şimdiye göre çok fazlaydı. Hatırladığım kadarıyla kazanmakta oldukça prestijliydi.