• 01-07-2021, 10:42:11
    #19
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kafası bassa direkt 50 den alıp 80 e satardı tek müşteri de 30 TL kaar biz de boşuna uğraşmazdık
    iyi dediniz hocam
  • 01-07-2021, 10:44:12
    #20
    ilk ticaretten 10 TL cebimde
    ikinci ticarette 10 tl cebimde
    20 TL kazandım
  • 01-07-2021, 10:44:14
    #21
    50₺'den alıp 60₺'ye sattığı kalemi neden 70₺'ye geri alıyor kişiye bir sormak lazım
  • 01-07-2021, 10:44:35
    #22
    Cevap 20 tl.
    Bu tip sorular için matematik profesörü olmanıza gerek yok arkadaşlar. Kalemi satarken kazandığı toplam paradan almak için harcadığı toplam parayı çıkarın.
  • 01-07-2021, 10:53:39
    #23
    Örnek verecek olursak cebimizde 100 TL var 50 TL verip kalemi alıyoruz, cebimizde 50 TL kalır. Sonra 60 TL'YE sattık cebimizde 110 TL oldu. Sonra 70 TL verdik kaleme cebimize 40 TL kaldı ve 80 TL'YE sattık 120 TL paramız oldu. Sonuç olarak 100 TL varken 120 TL oldu. Yüzde 20 kar etmiş oldu.
  • 01-07-2021, 11:10:00
    #24
    Eğer cebimizde 50₺ var olarak başlarsak
    +10₺ kar demektir.

    az kaldı dgs bekle beni 😂
  • 01-07-2021, 11:15:01
    #25
    20 tl kar konu tartışmaya kapalı
  • 01-07-2021, 11:17:48
    #26
    KOZBA.NET
    İlk alışverişinden 10 TL kar etmiş.
    İkinci alışverişinden de 10 TL kar etmiş.
    Alıp sattığı fiyata bakmayın, o kafa karıştırmak için.
  • 01-07-2021, 11:19:58
    #27
    20 :d