• 01-07-2021, 10:25:00
    #1
    Merhaba arkadaşlar şu soru için arkadaş grubunda kaç gündür konuşuyorlardı sizin de fikirlerinizi almak istedim
  • 01-07-2021, 10:26:09
    #2
    30 TL kar. Yok 80 TL kar oluyor. 10 TL zarar bile olabilir orası karışık.

    Edit: Burası Ticaret forumu değil mi abi 10 TL diyen bile var.

    Matematiği geçtim. Gerçeklik olarak 50 TL veriyorsun 60 TL alıyosun.10 TL kar ettim.

    70 TL ye tekrar alıyorum önceki 10 TL kar zarar oldu bunlar birbirini götürdü.

    En son elimde 80 TL elimde var. İlk başta da elimde 50 TL vardı. Kar 30 TL değil mi?
  • 01-07-2021, 10:26:40
    #3
    10 TL kar etmiş
  • 01-07-2021, 10:27:46
    #4
    20 TL kar ettim.

    ( alış fiyatı önemli değildir, satarken ne kadar kar ettiğin önemlidir. Ömrümü ticaret ile geçirdim hiç tartışmayalım 😆 )
  • 01-07-2021, 10:28:19
    #5
    Atm
    Üyeliği durduruldu
    20₺ kar değil mi😅
  • 01-07-2021, 10:28:42
    #6
    20 tl
  • 01-07-2021, 10:29:05
    #7
    20tl
  • 01-07-2021, 10:29:29
    #8
    soru hatalı değil mi? 50 ye alıp 60 a satıyorsa 70 tl lik kalemi nasıl alıyor tekrar .d parası yetmiyor , soruya soru dışından müdehale ediliyor dolaylı yoldan.
  • 01-07-2021, 10:29:31
    #9
    10₺ kesin cevap