Madebodom adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

benim kardeşimde yurt dışı cihaz aldı, 2000 tl kayıt için ödedi fakat ödemek yetmiyor aynı zamanda kayıt için pasaportu olan kişi adında bir de hat olmalıdır. sadece o hatta çalışacak, yani problem problem problem.
daha sonra dilekçelerle zar zor iptal edip ödemeyi geri alabildik. şuan kardeşim 2 cihaz taşıyor, tekinden diğerine wifi veriyor.