• 30-06-2021, 08:15:16
    #1
    Pc açılıyor pin vs giriyorum. Açılırken sürekli explorer exe açılıp kapanıyor pc. Windows explorer.exe çalışmadan görev yöneticisi ile veya başka bir yöntemle ayarlar kısmına nasıl girebilirim?

    Sorun sanırım başlat çubuğumu gizletiyordum o yüzden.
  • 30-06-2021, 08:17:48
    #2
    ctrl + alt + delete - işlemler - explorer.exe görevi sonlandır
  • 30-06-2021, 08:18:43
    #3
    Laptop kullanıyorsan şarj %100 doluyken yapıyor.Pili çıkarın sonra dili ingilizce çevirin sorun çözülüyor.
  • 30-06-2021, 08:56:46
    #4
    P1anist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ctrl + alt + delete - işlemler - explorer.exe görevi sonlandır
    Yaptım. Bu şekilde nasıl kullanayım hocam.
  • 30-06-2021, 08:57:50
    #5
    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Laptop kullanıyorsan şarj %100 doluyken yapıyor.Pili çıkarın sonra dili ingilizce çevirin sorun çözülüyor.
    Hocam bildiğiniz hiçbir şey açılmıyor. Denetim masasından bişeyler yaptım windows 10 a güncelliyorum şimdi. Wİndows 11 bizlik değil.
  • 30-06-2021, 09:06:34
    #6
    mustafadgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptım. Bu şekilde nasıl kullanayım hocam.
    çalıştıra tekrar explorer.exe yaz masaüstü gelir
  • 30-06-2021, 09:09:31
    #7
    P1anist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çalıştıra tekrar explorer.exe yaz masaüstü gelir
    Hocam açılıp kapanıyor pc yi yorup duruyor. Wİndows 10 da görev çubuğumu gizleyerek kullanıyordum. SAnırım o özellik win 11 de yok. Böyle yapıyor.
  • 30-06-2021, 09:12:51
    #8
    mustafadgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam açılıp kapanıyor pc yi yorup duruyor. Wİndows 10 da görev çubuğumu gizleyerek kullanıyordum. SAnırım o özellik win 11 de yok. Böyle yapıyor.
    yükseltmemi yaptın ? temiz bir kurulum olmamıştır büyük ihtimal. Çünkü bende 11 kullanıyorum bi sorun yaşamadım. Açılıp kapanması donanım ile driver çakışmasından kaynaklanıyor. Temiz UEFİ kurulum yapıp kurulum esnasın da interneti kapatın. Daha sonra driverları update edersiniz.
  • 30-06-2021, 10:08:31
    #9
    mustafadgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bildiğiniz hiçbir şey açılmıyor. Denetim masasından bişeyler yaptım windows 10 a güncelliyorum şimdi. Wİndows 11 bizlik değil.
    Hocam belki işlemcin desteklemiyor ? Veya başka bir donanım sorunuda olabilir.Heycan yapacak bir şey yok zaten ben windows 11 hiç beğenmedim.MacOs benzetmişler.Pişman oldum ilk fırsat da win 10 döneceğim.