PC'me Bağlanacak Biri Var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
PC'me Bağlanacak Biri Var mı?
6
●
204
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
PC'me Bağlanacak Biri Var mı?
24-06-2021, 01:00:50
#1
Misafir
Herkese teşekkür ederim. İyi insanlar iyi ki varlar.
Enes65532
,
serLife
,
filmlerdekiadam
ve
1 kişi
bunu beğendi.
4 kişi
bunu beğendi.
24-06-2021, 01:02:31
#2
filmlerdekiadam
Ne iş yapılcak tam olarak
24-06-2021, 01:02:48
#3
Bip
Şu an mobilim, çözülmezse gündüz ulaşabilirsiniz
24-06-2021, 01:03:14
#4
Misafir
filmlerdekiadam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne iş yapılcak tam olarak
Kaspersky kurup çalıştıracaksınız.
24-06-2021, 01:07:33
#5
serLife
Free ve sağlam kendim kullanıyorum. Bağlanacak arkadaş direk bu linkten indirebilir.
https://www.gezginler.net/indir/kaspersky-free.html
24-06-2021, 01:08:32
#6
AirPlus
Telefonla konuşamam ama yardımcı olmak isterim.
24-06-2021, 01:11:47
#7
aitsizbiri
Hocam isterseniz bağlanıp halledeyim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler