birtek ben mi böyle görüyorum çok saçma değil mi ?
ayrıca içerik oalrak çok yetersiz olduğunu düşünüyorum
blu tv için para vermiştim sadece 1 ay sonra dizimi bitirince daha da almadım.
birtek ben mi böyle görüyorum çok saçma değil mi ?
ayrıca içerik oalrak çok yetersiz olduğunu düşünüyorum
blu tv için para vermiştim sadece 1 ay sonra dizimi bitirince daha da almadım.
rakibi olması için önce adam akıllı iş yapması gerekiyor param var bir platform kurayım az da dizi falan çektirir eklerim netflix i bitiririm tr de yada büyük rakip olurum olayı yemiyor. Para verilecek bir yer değil daha ücretsiz üyelik açıyorum arada bakıyorum sadece.
Bir türlü şunu anlayamıyorum adam çıkmış yatırım yapmış daha yılı dolmadan böyle oldu şöyle oldu demek ne denli doğru.
Bu forumda herkes tutacak veya tutmayacak bir çok projeye kendi bütçesince yatırım yapmıştır Acun ILICALI'da bunlardan birisidir inanmış güvenmiş olduğu bir projeye yatırım yapmış ve halen devam ettirdiği bir süreç var neden bu kadar insanlarımızın başarısız olmasını istiyoruz bir türlü anlamıyorum.
Nedir içimizde olan birbirimize olan kinimiz bu cesareti veya yatırımı takdir edip yaptığı cesareti kaçımız gösterebiliyoruzki.
Bırakın insanların başarısız olmalarını beklemeyi onların başarması için elinizden birşey geliyorsa yapın yoksa aşağı çekmek için veya bir algı yaratmak için bu konuları çok doğru bulmuyorum ben.
Bir türlü şunu anlayamıyorum adam çıkmış yatırım yapmış daha yılı dolmadan böyle oldu şöyle oldu demek ne denli doğru.
Bu forumda herkes tutacak veya tutmayacak bir çok projeye kendi bütçesince yatırım yapmıştır Acun ILICALI'da bunlardan birisidir inanmış güvenmiş olduğu bir projeye yatırım yapmış ve halen devam ettirdiği bir süreç var neden bu kadar insanlarımızın başarısız olmasını istiyoruz bir türlü anlamıyorum.
Nedir içimizde olan birbirimize olan kinimiz bu cesareti veya yatırımı takdir edip yaptığı cesareti kaçımız gösterebiliyoruzki.
Bırakın insanların başarısız olmalarını beklemeyi onların başarması için elinizden birşey geliyorsa yapın yoksa aşağı çekmek için veya bir algı yaratmak için bu konuları çok doğru bulmuyorum ben.
Ne alaka abi aleyna tilki izlemek için acuna para mı vereyim abone olup
Soruyorum merak ettim sadece abone olan izleyen var mı diye
Ne alaka abi aleyna tilki izlemek için acuna para mı vereyim abone olup
Soruyorum merak ettim sadece abone olan izleyen var mı diye
Hocam sen aleyna tilki izlemek için vermiyorsun ama vermek isteyen çok benim için platformun başarısı veya başarısızlığı değil cesaret edip inanıp bu işe girmesi çok önemlidir.
Hocam sen aleyna tilki izlemek için vermiyorsun ama vermek isteyen çok benim için platformun başarısı veya başarısızlığı değil cesaret edip inanıp bu işe girmesi çok önemlidir.
Tamam ama beğenmek zorunda da değiliz güzele güzel diyoruz zaten takdir etmesini de biliyoruz eleştiri almazsa ilerleyemez