/ Ana sayfa mı oluyor? Ana sayfa olsa bile saçma degil mi bu?
/ ana sayfa hocam. Muhtemelen sitenize direkt kullanıcı geliyor. Kullanıcı kaynağı bölümünden bakın kullanıcıların nerden bağlantı aldığına. Ama saldırı gibi durmuyor. Saldırı olsaydı kişi sayısı çok daha yüksek olurdu diye düşünüyorum.
/ ana sayfa hocam. Muhtemelen sitenize direkt kullanıcı geliyor. Kullanıcı kaynağı bölümünden bakın kullanıcıların nerden bağlantı aldığına. Ama saldırı gibi durmuyor. Saldırı olsaydı kişi sayısı çok daha yüksek olurdu diye düşünüyorum.