• 16-05-2021, 02:12:30
    #1
    arkadaşlar 1700 tl yi 3 bin civarı nasıl yapabilirim ? aklımda safemars benzeri yeni çıkan altcoinlere yatırmak geliyo . sizce ne yapayım?
  • 16-05-2021, 02:13:20
    #2
    bu konulardan 1000 tane gördüm 1 tane faydalı yorum görmedim. sana gelecek yorumları söyleyeyim

    stuttgart
    al-sat
    kripto para (ytd) ile birlikte
  • 16-05-2021, 02:14:07
    #3
    Ya düşerse birde
  • 16-05-2021, 02:14:12
    #4
    Hocam bilmiyorsanı shitcoin Almayın sonra çok üzülürsünüz . Bu işler o kadar kolay olsaydı kimse çalışmazdı bir yerlerde . Bırakın o 1700 tlniz 1700 TL olarak kalsın . Yatırım tavsiyesi değildir .
  • 16-05-2021, 02:14:55
    #5
    öyle birşey olsa 170.000 atalım 300.00 olsun hemen hocam.
  • 16-05-2021, 02:15:02
    #6
    Ghezzal ın bonservisini alabilmemiz için kulübe bağışlayabilirsiniz Kiminin parası kimin hayır duası.
  • 16-05-2021, 02:15:40
    #7
    Hocam kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir ama belirtmek istiyorum 2 bin tlmi 2 ayda 16 bin tl yaptım sadece doge ile 3 tl düşünce alıyorum 5 olunca satıyorum 5 6 günde bi tavan yapınca satıyorum taban yapınca düşükten topluyorum bunun gibi bence paranızı dağıtmadan bir coini izleyin deneyin ytd ytd ytd
  • 16-05-2021, 02:17:13
    #8
    Stu.. Tamam tamam söylemicem. Dostum eğer elindeki bir miktar parayı bir miktar yapman gerekiyorsa katlama ve kolay para felsefesini unut.
  • 16-05-2021, 02:18:00
    #9
    100 doları 100K dolar yapmak istiyorum