• 15-05-2021, 22:44:27
    #1
    Eline silah alan mafya mı oluyor ? 14-15 Yaşında çocukların ateş etmesi , neler doğurur ileride?
  • 15-05-2021, 22:45:45
    #2
    nerem doğru ki demiş
  • 15-05-2021, 22:45:52
    #3
    Potansiyel suçlu doğurur.
    • uguronlerx
    uguronlerx bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-05-2021, 22:46:01
    #4
    Bireysel silahlanma çok büyük bir milli güvenlik sorunudur. Her önüne gelene silah verilmemesi lazım.
  • 15-05-2021, 22:47:08
    #5
    bununla gurur duyan Analar-Babalar ...
  • 15-05-2021, 22:48:13
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Saçmalar birçok kişinin canı yakacak yine yazık olacak
  • 15-05-2021, 22:48:24
    #7
    marjinaltasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bireysel silahlanma çok büyük bir milli güvenlik sorunudur. Her önüne gelene silah verilmemesi lazım.
    şuan evinde silah olmayan varmı acaba sonra neden ölümler gerçekleşiyor en ufak bir sorunda kuralsız yaşamın sonuçları
  • 15-05-2021, 22:49:12
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ateşli silahlara erişimin bu denli kolay olması bir güvenlik sorunu doğurur.
  • 15-05-2021, 22:49:19
    #9
    Zeqap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan evinde silah olmayan varmı acaba sonra neden ölümler gerçekleşiyor en ufak bir sorunda kuralsız yaşamın sonuçları
    evimde silah yok