• 15-05-2021, 15:19:15
    #19
    nefes almak gibi bi hayalim var ama nasip olurmu bilmem
  • 15-05-2021, 15:20:58
    #20
    Çalışacağız yasaklar bitince.
  • 15-05-2021, 15:24:44
    #21
    Almanya'ya gidip uzunca bir süre tatil yapıp gezeceğim.
  • 15-05-2021, 15:42:20
    #22
    sinemaya tabiki
    İnş açılırsa oda
  • 15-05-2021, 15:55:48
    #23
    Spor salonuna devam edeceğim.
  • 15-05-2021, 18:51:30
    #24
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni eve taşındım, iğne bile alamadık eve bütün yapı marketler kapalı, açık olan saatlerde de biz çalışıyorduk. Bir de ciğerci bahattine uğramayı düşünüyorum.
    Ciger cekti canim hocam
  • 15-05-2021, 18:52:24
    #25
    Deniz kenarı bir restaurantta rakı balık yapmak...
  • 15-05-2021, 18:53:41
    #26
    Foruma devam. Bizi çalışmak kurtarır.
  • 15-05-2021, 20:27:25
    #27
    selcuksofta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Foruma devam. Bizi çalışmak kurtarır.
    Disarda olsakta telden foruma girmeye devam hocam