• 14-05-2021, 22:43:33
    #1
    Arkadaşlar Merhabalar benim 1 tb lik kullandığım bir harddisk var alalı 3 yıl oldu lakin en fazla 3-5 kere kullanmışımdır. İçinde önemli ve silinmesin istediğim bir ton eski resimler var bu resimleri kurtarmak için elimden gelen her şeyi denedim lakin olmuyor bunun bir çözümü olabilir mi
  • Kabul Edilen Cevap
    • Merhabalar,

      minitool data recovery

      ile bunu yapabilirsiniz..

      Saygılarımla.
  • 14-05-2021, 22:44:43
    #2
    Ücretli veri kurtarma hizmeti veren yerler vardı. Netten bakabilirsiniz.
  • 14-05-2021, 22:45:58
    #3
    sağlıklı olması için uzantı olarak yapın hdd sağlıklı çalışmakta mı önce onu test ediniz ama
  • 14-05-2021, 22:47:13
    #4
    kozanfirmam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sağlıklı olması için uzantı olarak yapın hdd sağlıklı çalışmakta mı önce onu test ediniz ama
    Bu dediğinizi nasıl yapabilirim

    kesicilker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretli veri kurtarma hizmeti veren yerler vardı. Netten bakabilirsiniz.
    Teşekkür ederim
  • 14-05-2021, 22:48:35
    #5
    veriler durduk yere zarar görmez düşme yada darbe aldı mı, kablo sağlam mı test ediniz hdd çalışırken ses var mı
  • 14-05-2021, 22:51:52
    #6
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Merhabalar,

    minitool data recovery

    ile bunu yapabilirsiniz..

    Saygılarımla.
  • 14-05-2021, 22:57:25
    #7
    https://www.youtube.com/results?sear...+veri+kurtarma
    merhaba hocam youtube'a bakmadıysanız bu sayfadaki videolara bakmanızı tavsiye ederim yardımcı olur inşallah
  • 24-05-2021, 13:36:11
    #8
    Konu sahibi sorunu çözebildimi acaba? Benimde 2tb harddisk var durduk yere çalışmaz oldu ışık yanıyor uyarı gibi bir bip sesi var ama hiçbirşey yapamıyorum…
  • 24-05-2021, 13:53:22
    #9
    design36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu sahibi sorunu çözebildimi acaba? Benimde 2tb harddisk var durduk yere çalışmaz oldu ışık yanıyor uyarı gibi bir bip sesi var ama hiçbirşey yapamıyorum…
    Malesef