Anket @fLy kullanıcı adım nasıl
Toplam Katılımcı Sayısı: 48
@fLy kullanıcı adım nasıl
İyi
%60,42 (29 Oy)
Kötü
%39,58 (19 Oy)
  • 14-05-2021, 12:01:09
    #10
    @ahmetekrem; yorumunuz için teşekkür ederim.
  • 14-05-2021, 12:02:20
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı olsun hazır indirime girmişken ben de alayim diyorum ama ticari konum yok nasip kısmet
  • 14-05-2021, 12:02:20
    #12
    Bunun şerefine Adwords Eşikli hesap için ufak tüyo bekliyorum Hayırlı olsun ❤️
  • 14-05-2021, 12:03:09
    #13
    Kullanıcı adı çok güzel ama yazılış stilini beğenmedim hocam şahsen "FLY" daha güzel gözüküyor.
  • 14-05-2021, 12:04:03
    #14
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hazır indirime girmişken ben de alayim diyorum ama ticari konum yok nasip kısmet
    Hocam ticari konuyla kullanıcı adı ne alaka anlamadım

    StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun şerefine Adwords Eşikli hesap için ufak tüyo bekliyorum Hayırlı olsun ❤️
    Doğal davranın, gizlenin, karta ve en önemlisi proxy'e özen gösterin hocam
  • 14-05-2021, 12:04:42
    #15
    @StyleWaR;
    @Paramedik; Aldık artık geri dönüş yok hocam
  • 14-05-2021, 12:39:10
    #16
    fLy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ticari konuyla kullanıcı adı ne alaka anlamadım



    Doğal davranın, gizlenin, karta ve en önemlisi proxy'e özen gösterin hocam
    Belirli kategoride hizmet yapmak için söyledim hocam. Mesela bu nickim ile SMM işine girsem daha az akılda kalıcı olur ama SMM.... yada ....SMM yapsam daha fazla akılda kalıcı olur ve ismimi duyurmak için daha az emek ve nakit harcamış olurum. Pazarlama gözüyle bakıyorum ben
  • 14-05-2021, 12:40:56
    #17
    Hayırlı olsun
  • 14-05-2021, 12:43:31
    #18
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belirli kategoride hizmet yapmak için söyledim hocam. Mesela bu nickim ile SMM işine girsem daha az akılda kalıcı olur ama SMM.... yada ....SMM yapsam daha fazla akılda kalıcı olur ve ismimi duyurmak için daha az emek ve nakit harcamış olurum. Pazarlama gözüyle bakıyorum ben
    Anladım

    Mertworkz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    Teşekkür ederim