• 14-05-2021, 03:06:00
    #1
    iyi geceler, Uzun zamandır düşündüğüm bir fikri sizlere sormak isterim. Sizce R10'da Kendi ürettiğimiz ofis/çalışma koltuğunu pazarlasam mı? ürünü kendimde kullanıyorum o yüzden arkasındayım. 1. kalite malzeme kullanılıyor.R10'da bulunan üyelerde çoğunluk olarak bilgisayar başında. Sizce nasıl olur fikirlerinizi bekliyorum.

  • 14-05-2021, 03:06:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Satılsa güzel olur hocam
  • 14-05-2021, 03:07:13
    #3
    Hocam oturmaktan kemiklerim ağrıyor. Çözüm olursa almak isterim
  • 14-05-2021, 03:08:46
    #4
    Hocam ne kadar fiyatı mesela.
  • 14-05-2021, 03:09:12
    #5
    NeMerak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam oturmaktan kemiklerim ağrıyor. Çözüm olursa almak isterim
    hocam bende eskiden sanki taşın üstünde oturuyormuşum aşırı rahatım şuan
  • 14-05-2021, 03:11:53
    #6
    mumitozdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ne kadar fiyatı mesela.
    hocam 3 çeşit düşünüyorum 1- başlıklı 2- başlıksız 3-oturma yeri değişik daha uygun fiyatlı (her keseye göre satmak istiyorum)
    fiyatlar şuan net bir şey söyleyemem kargoyu hesaplamak lazım ortalama 500-600-700 bandında olur
  • 14-05-2021, 03:13:43
    #7
    svncweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 3 çeşit düşünüyorum 1- başlıklı 2- başlıksız 3-oturma yeri değişik daha uygun fiyatlı (her keseye göre satmak istiyorum)
    fiyatlar şuan net bir şey söyleyemem kargoyu hesaplamak lazım ortalama 500-600-700 bandında olur
    Fotoğraftaki ne kadarlık birşey mesela
  • 14-05-2021, 03:15:22
    #8
    mumitozdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fotoğraftaki ne kadarlık birşey mesela
    600 civarı net değil tabi ki belki daha da uyguna satabilirim
  • 14-05-2021, 03:17:38
    #9
    fiyat nedir hocam