iyi geceler, Uzun zamandır düşündüğüm bir fikri sizlere sormak isterim. Sizce R10'da Kendi ürettiğimiz ofis/çalışma koltuğunu pazarlasam mı? ürünü kendimde kullanıyorum o yüzden arkasındayım. 1. kalite malzeme kullanılıyor.R10'da bulunan üyelerde çoğunluk olarak bilgisayar başında. Sizce nasıl olur fikirlerinizi bekliyorum.