• 13-05-2021, 20:33:32
    #10
    Forumu aydınlık modda görsem tanımam herhalde
  • 13-05-2021, 20:36:22
    #11
    Kurumsal Üye
    Göz için cihaz elektrik tasarrufu için ve bana karanlık mod daha güzel görünüyor bu yüzden tercih ediyorum
  • 13-05-2021, 20:43:21
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Hep Karanlık Mod Kullandım Beyaz'ı Bilmiyorum :d
    Karanlık Daha Cazip Geliyor