Anket Kaşlarınızı alıyor musunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 144
Kaşlarınızı alıyor musunuz?
Evet
%70,83 (102 Oy)
Hayır
%29,17 (42 Oy)
  • 11-05-2021, 17:50:20
    #1
    Merhabalar, kaşlarınızı alıyor musunuz?
  • 11-05-2021, 17:50:58
    #2
    Neden sordunuz hocam kaş makası mı hediye edeceksiniz
  • 11-05-2021, 17:52:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Gerek duymuyorum
  • 11-05-2021, 17:52:42
    #4
    Zamanla bazı yerler bağımsızlığını ilan ettiği için biraz el atmak iyi oluyor tabi.
  • 11-05-2021, 17:53:24
    #5
    Alıyorum, erkeğin bakımlısı her zaman iyidir.
  • 11-05-2021, 17:53:51
    #6
    Tabii ben fazla kirpiklerimi bile alıyorum. 50'den fazla ise fazladır.
  • 11-05-2021, 17:53:55
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Almadan önceki halim Sen olsan alır mısın?
  • 11-05-2021, 17:53:59
    #8
    almak iyi bir şey bence kaşın dağınık olması ile düzenli olması çok fark ediyor
  • 11-05-2021, 17:54:02
    #9
    Dışarıdan çirkin görüntü oluşturacak kısımlarını düzenliyorum.