Kaşlarınızı alıyor musunuz? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kaşlarınızı alıyor musunuz?
34
●
1.023
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Kaşlarınızı alıyor musunuz?
1
2
3
4
Anket
Kaşlarınızı alıyor musunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı:
144
Kaşlarınızı alıyor musunuz?
Evet
%70,83 (102 Oy)
Hayır
%29,17 (42 Oy)
11-05-2021, 17:50:20
#1
Aslan
Merhabalar, kaşlarınızı alıyor musunuz?
11-05-2021, 17:50:58
#2
Berkayyildirim
Neden sordunuz hocam kaş makası mı hediye edeceksiniz
11-05-2021, 17:52:39
#3
Peder
Üyeliği durduruldu
Gerek duymuyorum
11-05-2021, 17:52:42
#4
Bybitter
Zamanla bazı yerler bağımsızlığını ilan ettiği için biraz el atmak iyi oluyor tabi.
11-05-2021, 17:53:24
#5
RoxiRox
Alıyorum, erkeğin bakımlısı her zaman iyidir.
11-05-2021, 17:53:51
#6
fLy
Tabii ben fazla kirpiklerimi bile alıyorum. 50'den fazla ise fazladır.
11-05-2021, 17:53:55
#7
PhpMax
Üyeliği durduruldu
Almadan önceki halim
Sen olsan alır mısın?
11-05-2021, 17:53:59
#8
iguanamehmet
almak iyi bir şey bence kaşın dağınık olması ile düzenli olması çok fark ediyor
11-05-2021, 17:54:02
#9
mersan
Dışarıdan çirkin görüntü oluşturacak kısımlarını düzenliyorum.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler