• 29-04-2021, 15:15:55
    #1
    Merhabalar bu soru sürkeli aklımda geziyor internette net bir kaynak bulamadım. Bir bilgisi olan var mı? Polisden rica etsek yol üstüne bırakıyor mu?
  • 29-04-2021, 15:17:14
    #2
    Bırakmaması için bir sebep yok, Türk polisi yardım sever, Yardım edeceğine eminim.
    • deffydark
    deffydark bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-04-2021, 15:17:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bırakırlar acil işleri yoksa.
  • 29-04-2021, 15:19:48
    #4
    yol üstüyse genelde bırakırlar
  • 29-04-2021, 15:19:55
    #5
    Bırakıyorlar, beraber devriye atıp sonrasında gideceğim yere kadar götürmüşlükleri vardır
  • 29-04-2021, 15:20:02
    #6
    Blitzkrieg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bırakırlar acil işleri yoksa.
    Katılıyorum.
  • 29-04-2021, 15:20:17
    #7
    Biz otostop çekmedik ama hava sıcak gelin bırakalım diyip gideceğimiz yere kadar götürmüşlerdi.
  • 29-04-2021, 15:20:30
    #8
    ünide hep otostopla gidip gelirdik. yine otostop beklerken polis minibüsü geçiyordu ona otostop çekmediğimiz halde durup alıp götürdüler bizi. hiç unutmam bunu.
  • 29-04-2021, 15:29:30
    #9
    16-17 yaşlarında, Maltepe-Zümrütevler tarafına taşınmıştık. 2000'li yılların başları. O zamanları bilen bilir, gaspçısı balicisi hırsızı boldur. Gece 24:00-01:00 civarı, o istikamete giden bir polis aracı geçerken ricada bulundum, evime daha yakın olan herhangi bir noktaya kadar sizinle birlikte gidebilir miyim diye. "Taksi mi lan bu p*zevenk, yürü" dedikten sonra hiçbir zaman ricada bulunmadım.