• 29-04-2021, 14:17:51
    #1
    Merhaba,
    Şimdi kaç gündür akılımı kurcalayan bir soru var.

    Thodex malumunuz kaçıp gitti geride gelmez. bu borsaya girişte verilen kimlik doğrulama vs vs işlemlerde verilen kimlik bilgileri (önlü arkalı resim) bunların akıbeti ne olacak ?
    700 bin kullanıcı var deniliyor bunun en az 250 bin kullanıcısı kimlik doğrulama yapmıştır dite tahmin ediyorum.
  • 29-04-2021, 14:18:33
    #2
    Onlar çoktan yabancı şirketlere Türk şirketlerine satılmıştır bile
  • 29-04-2021, 14:19:18
    #3
    Bir şey olmaz, zaten milyonlarca insanın kimlik bilgileri dark web'de mevcut.
  • 29-04-2021, 14:19:20
    #4
    Üyeliği durduruldu
    günlerdir benim aklıma da takılan soru bu kim bilir neler olacak daha Allah yardımcımız olsun bu zamanda en çok para eden şey bilgi malum adamlara her bilgimizi verdik
  • 29-04-2021, 14:21:38
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Mernisi adamlar deldi geçti. Siz önlü arkalı kimlik peşindesiniz.
  • 29-04-2021, 14:21:48
    #6
    Zaten başka yerlerden ellerine geçiriyorlar

    Artık kimlik bilgisi sıradanlaşacak gelişen teknoloji ile beraber
  • 29-04-2021, 14:22:56
    #7
    Aslında kullanımına göre çok farklı senaryolar oluşturulabilir. Bir şey olmaz diyen arkadaşlar internetteki TC kimlik belgeleri ile karıştırmasınlar bunu önlü arkalı direkt kimlik görüntüsünü ellerinizle verdiniz her şey olabilir her şey mümkündür yani.
  • 29-04-2021, 14:23:06
    #8
    Dogru mu bilmiyorum.

  • 29-04-2021, 14:24:12
    #9
    Valla bende arkalı önlü ss gönderdim hayırlı işler