Altyapı çalışması falan olabilir mi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Altyapı çalışması falan olabilir mi
10
●
150
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Altyapı çalışması falan olabilir mi
1
2
29-04-2021, 03:12:28
#1
onuruska
Bir anda böyle oldu ve yaklaşık 1 saattir böyle, Superonline kullanıyorum. Altyapı çalışması falan filan olabilir mi ?
29-04-2021, 03:16:24
#2
onuruska
Daha açıklayıcı olması açısından
29-04-2021, 03:16:37
#3
Lelo
Aynı şehirde değiliz ancak aynı sorunu yaşıyorum. Firmayı aradığımda bakım var dediler.
29-04-2021, 03:16:50
#4
NeMerak
Ben türk telekom kullanıyorum yıllardır benim böyle garip bir yanı mı var bu hızın
29-04-2021, 03:17:17
#5
kalipsotr
Bende de sürekli internet kopuyor bu gece.
29-04-2021, 03:19:13
#6
Felix
Turknetci geldi.. (adreste destekleyen max 70 bu arada)
29-04-2021, 03:20:09
#7
onuruska
Lelo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aynı şehirde değiliz ancak aynı sorunu yaşıyorum.Firmayı aradığımda bakım var dediler.
Allah Allah başka sorun yaşayan varmı acaba
NeMerak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben türk telekom kullanıyorum yıllardır benim böyle garip bir yanı mı var bu hızın
Hocam bende telekomdan ve Vodafone'dan bıktığım için Superonline a geçtim, fiyat biraz tuzlu ama hizmet güzel
29-04-2021, 03:25:22
#8
onuruska
kalipsotr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende de sürekli internet kopuyor bu gece.
Umarım bugünlük bir şeydir.
Peace adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Turknetci geldi.. (adreste destekleyen max 70 bu arada)
Maşallah hocam bizim bina maks 50 falan destekliyor 41- 44 arası alıyorum normalde
29-04-2021, 03:29:50
#9
Felix
onuruska adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Umarım bugünlük bir şeydir.
Maşallah hocam bizim bina maks 50 falan destekliyor 41- 44 arası alıyorum normalde
Valla bu az bile turknet 1gbite kadar bile hız sağlıyor artık ama bizim ülkenin alt yapıları malum her yer bir degil anca 50 60 gorebiliyoruz..
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler