Kısa Çalışma Ödeneği Hk.
10
●83
- 04-04-2021, 21:36:13Merhabalar kısa çalışma ödeneği geçen ay bittimi yoksa uzatıldı mı arkadaşlar bu para bu ay yatan var mı ?
- 04-04-2021, 21:39:24marta uzattaılar sanırsam , subatta kestiler...
en son mart ayı içinda uzattıklarını duydum ... mail gonderdim cevabı yarına gelir - 04-04-2021, 21:41:07yahyadegirmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende öyle biliyorum ama yine de sorayım dedim. - 04-04-2021, 21:43:2631 mart son diyorlar ancak nisanda yatacak mı yoksa yatmayacak mı anlayamadım
- 04-04-2021, 21:46:12Aile sosyala baktım onlar mart ayına ilişkin çalışmanın ücretinin 5 nisanda yatıracağını duyurmuşlar. Bizim şirkette yine kısa ödeme yatacakmış gibi para yatırmış ikilemde kaldım. Yarın belli olur artık