• 04-04-2021, 21:36:13
    #1
    Merhabalar kısa çalışma ödeneği geçen ay bittimi yoksa uzatıldı mı arkadaşlar bu para bu ay yatan var mı ?
  • 04-04-2021, 21:38:40
    #2
    31 martta sona erdi diye biliyorum.
  • 04-04-2021, 21:39:24
    #3
    marta uzattaılar sanırsam , subatta kestiler...

    en son mart ayı içinda uzattıklarını duydum ... mail gonderdim cevabı yarına gelir
  • 04-04-2021, 21:41:07
    #4
    yahyadegirmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    31 martta sona erdi diye biliyorum.

    Bende öyle biliyorum ama yine de sorayım dedim.
  • 04-04-2021, 21:42:12
    #5
    Bu ayda ödeme olacak 5 Nisan'da sonra bitiyor diye biliyorum.
  • 04-04-2021, 21:43:05
    #6
    Mart sonunda bitti
  • 04-04-2021, 21:43:26
    #7
    31 mart son diyorlar ancak nisanda yatacak mı yoksa yatmayacak mı anlayamadım
  • 04-04-2021, 21:44:37
    #8
    Yatmayacak kardeşim artık bitti ödeme
  • 04-04-2021, 21:46:12
    #9
    Aile sosyala baktım onlar mart ayına ilişkin çalışmanın ücretinin 5 nisanda yatıracağını duyurmuşlar. Bizim şirkette yine kısa ödeme yatacakmış gibi para yatırmış ikilemde kaldım. Yarın belli olur artık