Logom Nasıl Olmuş ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Logom Nasıl Olmuş ?
22
●
373
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Logom Nasıl Olmuş ?
1
2
3
21-03-2021, 01:14:44
#1
safadurum12
Arkadaşlar olumlu-olumsuz görüşlerinizi söylerseniz sevinirim
Daha kaliteli bakmak için "resme sağ tıklayın > resmi yeni sekmede aç" deyin
21-03-2021, 01:16:00
#2
ucuzturksmm
Sokağın Lezzelerine Cupcake değişik olmuş bence
21-03-2021, 01:16:22
#3
ahmetyigit
ayoft.com
Pek logo olmamış.
21-03-2021, 01:17:24
#4
bakyan
Üyeliği durduruldu
olmamış hocam
21-03-2021, 01:17:44
#5
FEY
🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
pek hoş olmamış hocam ya bence bidaha elden geçirebilirsiniz
21-03-2021, 01:17:55
#6
Ohay
* Fontu değiştir, El yazısı gibi ve semibold şeklinde bir fontla sokağı üste lezzetlerini alta al.
* Icon ile yazı arasında çok büyük mesefaler olmasın, gözü yorar. Orantılı olsun yani.
21-03-2021, 01:18:03
#7
safadurum12
ahmetyigit adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Pek logo olmamış.
text logo, minimalist tarzı hocam
21-03-2021, 01:19:17
#8
Messi
hocam bundan kötü olmazdı herhalde
Ben hiç beğenmedim.
21-03-2021, 01:20:10
#9
aabayrakli
Görselliğe dair: gür bir nicelik eklenebilir
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler