• 21-03-2021, 01:14:44
    #1
    Arkadaşlar olumlu-olumsuz görüşlerinizi söylerseniz sevinirim
    Daha kaliteli bakmak için "resme sağ tıklayın > resmi yeni sekmede aç" deyin
  • 21-03-2021, 01:16:00
    #2
    Sokağın Lezzelerine Cupcake değişik olmuş bence
  • 21-03-2021, 01:16:22
    #3
    ayoft.com
    Pek logo olmamış.
  • 21-03-2021, 01:17:24
    #4
    Üyeliği durduruldu
    olmamış hocam
  • 21-03-2021, 01:17:44
    #5
    FEY
    🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
    pek hoş olmamış hocam ya bence bidaha elden geçirebilirsiniz
  • 21-03-2021, 01:17:55
    #6
    * Fontu değiştir, El yazısı gibi ve semibold şeklinde bir fontla sokağı üste lezzetlerini alta al.
    * Icon ile yazı arasında çok büyük mesefaler olmasın, gözü yorar. Orantılı olsun yani.
  • 21-03-2021, 01:18:03
    #7
    ahmetyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pek logo olmamış.
    text logo, minimalist tarzı hocam
  • 21-03-2021, 01:19:17
    #8
    hocam bundan kötü olmazdı herhalde
    Ben hiç beğenmedim.
  • 21-03-2021, 01:20:10
    #9
    Görselliğe dair: gür bir nicelik eklenebilir