• 20-03-2021, 14:08:11
    #10
    şimdi yatmıştır diye düşünüyorum
  • 21-03-2021, 00:51:14
    #11
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi yatmıştır diye düşünüyorum
    yok hocam ne paparaya yansımış nede banka hesabıma yatmış hafta sonu olduğu için mi oldu acaba diye düşünüyorum
  • 21-03-2021, 00:54:37
    #12
    hocam paparanın teelfonu var aramadın mı onu?
  • 21-03-2021, 01:01:17
    #13
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam paparanın teelfonu var aramadın mı onu?
    başka hattan aradım hocam onlar kendin hattından aramalısın dedi benim hattada kontör yok mail atmam gerekti