• 04-02-2021, 11:29:00
    #1
    Arkadaşlar elon yine pumpladı. 1 saat geç kaldım şu anki durumunda alınır mı?
  • 04-02-2021, 11:29:22
    #2
    Sakın ha
    Yine sen bilirsin
  • 04-02-2021, 11:29:51
    #3
    Bu borsa sizler sayesinde ayakta. ytd
  • 04-02-2021, 11:30:20
    #4
    çok riskli ama kimseyi yönlendirmem
  • 04-02-2021, 11:31:40
    #5
    Önceki gibi tepki vermedi Elon'un tek tweetiyle daha çok tepki almıştı istediği yüksekliği alamadığı için arka arkaya tweetler gönderiyor. Buradan girmek büyük risk tabi ama ne olacağı belli olmaz tabi. %50 şans var ya buradan daha yüksek seviye yapacak yada inecek. [ytd]
  • 04-02-2021, 11:32:10
    #6
    kararı kendiniz verin. 35 ten aldm 41 de çıktım pusudayım. Ama bunu yaparken tüm paramı çöpe atıyorum gibi düşündüm ve sadece oynuyorum. Siz oyun mu istiyorsunuz yatırım mı ?
  • 04-02-2021, 11:32:21
    #7
    ben almam

    ytd.
  • 04-02-2021, 11:32:23
    #8
    sürekli manipüle edilen altı boş bir coine girmeye nasıl cesaret ediyorsunuz şaşırıyorum
    btc ve eth den şaşmayın bence..yatırım tavsiyesi değildir..
  • 04-02-2021, 11:32:33
    #9
    Alın alın toplayın 2 gün sonra zarar konuları tekrar görülmeye başlanır.
    Şöyle son 1 haftalık site:r10.net "doge"
    araması yaparak kimlerin zarar ettigini gözlemleyebilirsin.