• 10-01-2021, 00:25:02
    #1
    Arkadaşlar şimdi biz izin verirsek ne oluyor whatsappa ben anlamadım bipen acıklarmı güzelce
    Ve kullanabilicegimiz güzel bi mesajlasma uygulamasi varmi ?
  • 10-01-2021, 00:26:05
    #2
    Bip
  • 10-01-2021, 00:26:41
    #3
    Bende hala anlam veremedim Whatsap izin ile alakalı
  • 10-01-2021, 00:28:14
    #4
    Verilerinizi kullanmak istiyorlar.
    Aslında bu sadece yasallaştırılıyor önceden de kullanılıyordu en basit örneği whatsapptan birine "ayakkabı satın alacağım" yazdığınız zaman karşınıza çıkan ayakkabı reklamları.
  • 10-01-2021, 00:28:22
    #5
    Sizler izin versenizde vermesenizde whatsapp o bilgileri alır maksat işi yasallaştırmak.
  • 10-01-2021, 00:28:27
    #6
    Bu zamana kadar verileri el altından topluyordu, artık izin alarak topluyor fark bu
  • 10-01-2021, 00:28:38
    #7
    Google 1. Sayfa Garantili
    Telegrama geçiyor da insanlar telegram da Rus uygulaması değil mi. Whatsapptan daha riskli olarak görüyorum açıkçası. Bu biraz bana yönlendirme, reklam gibi geliyor.

    Farklı uygulamaların gizli bir şekilde takip ettiği verileri, Whatsapp açık açık belirtti. Uygulamaların çoğu zaten verileri işliyor. Hatta telefonunuzun yanında sesli olarak bir üründen bahsettiğinizde kısa bir süre sonra bahsettiğiniz ürünü reklam olarak görebiliyorsunuz.
  • 10-01-2021, 00:28:39
    #8
    Sosyal medyada okuyorum da whatsapp'da gelen bildirime evet dersek banka hesabımızdaki paraya erişeceklermiş
    yemin ederim aşının içine çip koyarlar fakat üstte bahsettiğim olayı gerçekleştiremezler.
  • 10-01-2021, 00:28:45
    #9
    Bende anlamadım bu olayı yok bir sürü birşeyi falan kabul etmişmişizde saçma sapan laflar zaten onlar herşeyimize erişiyorlar ve diğer firmalarla paylaşıyorlar niye bu kadar stres yaptı herkes?