Arkadaşlar şimdi biz izin verirsek ne oluyor whatsappa ben anlamadım bipen acıklarmı güzelce
Ve kullanabilicegimiz güzel bi mesajlasma uygulamasi varmi ?
Whatsapp'ın Derdi Ne !
16
●360
- 10-01-2021, 00:25:02
- 10-01-2021, 00:28:27Bu zamana kadar verileri el altından topluyordu, artık izin alarak topluyor fark bu
- 10-01-2021, 00:28:38Telegrama geçiyor da insanlar telegram da Rus uygulaması değil mi. Whatsapptan daha riskli olarak görüyorum açıkçası. Bu biraz bana yönlendirme, reklam gibi geliyor.
Farklı uygulamaların gizli bir şekilde takip ettiği verileri, Whatsapp açık açık belirtti. Uygulamaların çoğu zaten verileri işliyor. Hatta telefonunuzun yanında sesli olarak bir üründen bahsettiğinizde kısa bir süre sonra bahsettiğiniz ürünü reklam olarak görebiliyorsunuz.
