Bu araba ucuz değil mi ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu araba ucuz değil mi ?
19
●
295
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu araba ucuz değil mi ?
1
2
3
09-01-2021, 16:55:27
#1
webisyo
Arkadaşlar herkese merhabalar. Sizce
bu araba
ucuz değil mi ?
09-01-2021, 16:56:27
#2
CreationEpic
Sandero'lar genelde taksi çıkması oluyor.
09-01-2021, 16:56:42
#3
Crocodile
Renonun odun firmasından cıkan bir araç işte hayatımda dacia kadar rahatsız bir araba görmedim şahin al bin daha iyi.
09-01-2021, 16:56:46
#4
ErginYilmaz
1.2 olduğu için biraz uygun fiyatlar yazabiliyorlar.
09-01-2021, 16:57:32
#5
mener
Ağır hasarlı olabilir mi?
09-01-2021, 16:58:52
#6
mtersoz
Biraz işkilli bir arabaya benziyor
09-01-2021, 16:59:04
#7
phpxtr
Daha da ucuzdu bunlar bir ara
09-01-2021, 16:59:49
#8
OgzhnAktp
1.2 motor ve 229.000 km de bence fiyat pahalı bile ama Türkiye şartları için normal bir fiyat.
09-01-2021, 17:00:00
#9
izmitoloji
Değil.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler