• 09-01-2021, 16:55:27
    #1
    Arkadaşlar herkese merhabalar. Sizce bu araba ucuz değil mi ?
  • 09-01-2021, 16:56:27
    #2
    Sandero'lar genelde taksi çıkması oluyor.
  • 09-01-2021, 16:56:42
    #3
    Renonun odun firmasından cıkan bir araç işte hayatımda dacia kadar rahatsız bir araba görmedim şahin al bin daha iyi.
  • 09-01-2021, 16:56:46
    #4
    1.2 olduğu için biraz uygun fiyatlar yazabiliyorlar.
  • 09-01-2021, 16:57:32
    #5
    Ağır hasarlı olabilir mi?
  • 09-01-2021, 16:58:52
    #6
    Biraz işkilli bir arabaya benziyor
  • 09-01-2021, 16:59:04
    #7
    Daha da ucuzdu bunlar bir ara
  • 09-01-2021, 16:59:49
    #8
    1.2 motor ve 229.000 km de bence fiyat pahalı bile ama Türkiye şartları için normal bir fiyat.
  • 09-01-2021, 17:00:00
    #9
    Değil.